Jag och Farfar

Genetik är konstigt. Har fått berättat för mej om min Farfar som hade alla verktyg man kunde tänka sig, men inte var speciellt bra på att använda dom.
Nu märks genetiken... Sitter och tittar i en katalog över verktyg som ligger på toaletten. Det finns ju inget annat att titta i. Ett vilt habegär dyker upp. Jag vill ha en av varje... Minst. Vad jag sedan skall med o-ringar och gängtappar till, vet jag inte riktigt. Men jag vill ha!
Alla måste väl dessutom ha alla sorters skruvar, muttrar, spikar och brickor...
Sedan vill jag ha en verkstad där alla verktyg skall ligga uppsorterade i speciella fack.

Undrar om det räcker med dom metriska... Eller kanske bäst att ta en av varje utav tum-verkygen också...

Visst är det underligt! Jag fick inte bara Farfars ögon, jag fick andra underliga gener dessutom...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0