God Jul!

Äntligen julafton.
Jag smög upp i morse och kikade på mina killar som låg och sov så gott. Tänk den som fick ligga kvar... Hade gärna sovit några minuter (läs timmar) till.
Väl på jobbet så dundrade först Chefernas chef in med tomtegröt, sedan ramlade våra två chefer in också. Gudars...
Fullt hus och massor med jobb... Dom har ju en tendens, chefer, att inte förstå att man behöver jobba...
Så nu inväntar vi Chefernas chefs chef... Han brukar komma in runt 10. sedan hoppas jag att springet här avtar och vi får lite lugn och ro.

När jag kommer hem ikväll så blir det som tomte. Jag antar att jag tar bakvägen hem, parkerar vid maskinhallen, tomtekläder på, säck på ryggen. Lunkar fram med säcken ställer den på trappan önskar God Jul och går. Tänker inte utsätta mej för närmre granskning. Han avslöjade mej stenhårt redan när han var 2...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0