Hemma från Tyskland!

Kom hem med en pärla! Hoppas det i allfall. -04 blev det. WV Passat.

Resan hem blev lite senare än vad jag tänkt. kom hem 03:45 i morse. 05:17 så skall väckarklockan ringa...
Av någon anledning så tyckte jag det var för tidigt i morse och satte klockan på 06:00... det är då jag behöver åka...

Dasspappret var slut dessutom. *morr*  Kass början på den här dagen.

Så nu sitter jag här. Helt slut redan från början. Den enda bra bilen står hemma och får inte användas. Den vita bilen startade inte i morse och den röda... Tja, den har ju sina brister kan man ju säga...

Resan genom Tyskland var hetsig och varm. Det var 29 grader i skuggan nästan hela dagen. Mot slutet av dagen så kom det en åskknall och himlens portar öppnade sig. Vått blev det, men trycket släppte, tack och lov.

Jag har nu full koll på farthållaren och klimatanläggningen i bilen. Underbara saker. Speciellt att det gick att stänga av kylan i klimatanläggningen;o)

Nu sitter jag på jobbet och är alldeles snurrig. Vet inte riktigt hur många timmar jag sovit dom sista dygnen. Men jag gissar på 7 timmar på två dygn...

Bra gjort Sanna...
 
Idiot!

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0