Full fart!

Idag så kommer antagligen Mist att flytta. Vi får se.
Hjalmar är på dagis i några timmar, sedan så flyger vi ner till simskolan. Efter simskolan så skall han åka till Farmor och Farfar. Det var meningen att han skulle vara där några timmar, men han lyckades få till en övernattning... Nu vill han vara där i två nätter... Inte då!! Han har det jättebra där, men stackars Farmor och Farfar blir ju heeeeelt slut.
Medans Hjalmar är hos Farmor och Farfar så skall jag och resten av familjen till begravningsbyrån. Inte skoj...

Det skall bli skönt när begravningen är över... Vet inte riktigt hur jag skall ta mig igenom den. Jag kommer att förvandlas till ett gråtande russin. 


Marlene: Jag minns nu att Mamma vill ha med Teds låt på Solveigs begravning. Men dom tyckte inte att det passade. Jag vet varför hon ville ha med den också. När vi jobbade tillsammans på AR-Kontor så sjöng vi alltid den när det var som mest att göra. För oss så hade den inget med krashade förhållanden att göra. Den var vår flyktplan. Vi ville ha en egen måne där vi kunde göra vad vi ville. Så jag tycker absolut att vi kan ha med den på begravningen. Jag hade gärna haft en egen måne just nu...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0