Ett riktigt bra inlägg!

Läs här!

Det är en artikel från Aftonbladet som tar upp hur våldtäktsmän tänker. Att det måste stoppas efter första gången.
Man kan inte släppa ut dom med orden att dom sonat sitt brott. För det har dom inte. Dom ger flickorna och pojkarna som dom förgriper sig på livstids straff och själva är dom ute efter 6 månader. Redo att förstöra för nästa offer.
Jag blir mörkrädd när jag läser att våldtäktsmännen kanske inte ens inser att flickorna inte vill och att han skadar dom. Att han förstör dom för livet och att dom får allvarliga psykiska men av det har han ingen aning om heller.

Hur kan dom släppas ut igen? Med samma kvinnoförakt och samma farliga beteende kvar. Dom borde få sitta inspärrade tills man ser att dom har ändrat beteende. Att dom dels har fatttat vad dom gjort och vad dom gör mot flickorna och pojkarna. Dessutom bör dom kastreras!  Det måste ju minska återfallen med massa procent.

Det låter ju bra ... 

Fast egentligen så tycker jag att dom borde få ruttna bort i en kall, mörk, fuktig fängelsehåla ...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Kastrering är jättebra!! Det röstar jag för att alla sexbrottslingar tvingas till!!

2008-04-15 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0