Lördag kväll

I dag på morgonen så åkte jag och Hjalmar iväg på Mossekursen. tyvärr så var vi bara med på teorin. Jag hade velat se lite mer på praktiken. Men så är det... Man måste ju jobba...
Hjalmar var jätteduktig och satt still i mitt knä i 2 timmar.

Henrik har tagit ut en träningsgrupp hemma...
Det är i stort sett bara Leicestrar och uppför sig som idioter. Tar man ut hundarna ur hundgårdarna så spränger dom grindar och staket MOT hundarna för att försöka komma in i ladugården. *Suck*
Sedan så har vi att göra i minst 10 minuter om vi är två. Är man bara en så tar det längre tid.
Jag tycker INTE om dom.

Jag pratade med Karin om att ha en valpträff i Maj. Innan jag kommit hem så hade redan Torkel ringt Henrik och spunnit vidare på idén. Jättetrevligt.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0