Hoppsan!

Helt plötsligt så blev vi inbjudna på kräftskiva ... i morgon.

Skoj!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Dahl

Hallo underbara människa!!! Nu har vi inte setts eller hörts på...1000dagar el år känns det som!!!

Jag hänger faktiskt med i bloggen din och gissa om jag ler åt era häftiga bravader.

Philip har frågat flera gånger efter Hjalmar och dig...kan du tänka dig att han har kvar den lilla lampan han fick av dig en gång för...2000 år sen :D, han förklarar...den är från Hjalmar och hon med pappan t valparna....Minne eller!!!

Många kramar från ett regnigt Dalsland o Ånimskog///Cam o co

2008-08-16 @ 19:13:30
URL: http://httpwww.eyemarkers.se
Postat av: Sanna

Hej du! Nja, det är nog 1002 dagar sedan tror jag. Ler

Han har minne som en hårddisk, din pojk! Jag minns så väl hur han kunde varenda växt som fanns på backen. Så duktig!

Vi får väl hitta på något någon gång?

Hälsa Phillevippen!



Ha det!

2008-08-16 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0