En hel dag förstörd

Jag har tillbringat dagen på jobbet.
På möte hela tråkiga dagen.

Men igår var det livat.
Henrik och jag dumpade vår son hos sina kusiner i Sävedalen och åkte och köpte julklappar.

Vi

Är

Klara!

Underbara känsla!

Men det tog nästan två timmar i helvetets förgård på Toy´s R us.

Så nu har vi paket till alla barn och ett Wii liggande till hela familjen.



Nu i kväll så har jag  till och med satt upp ena paret julgardiner i köket.
Det tar lite tid eftersom jag är tvungen att byta gardinstång. Inte helt lätt i ett skevt hus ...

Men det blir fint!



Det behövs lite justeringar jag vet. Men sedan blir det fint!

Ha det!

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi funderar också på ett Wii till familjen i julklapp... antligen det eller ett playstation. jag och dottern är helt nere i ABBA och ett singstar hade inte varit helt fel!

2008-12-11 @ 23:03:39
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Vi tog ett Wii eftersom sportspelen finns. Det är tydligen riktigt roligt att spela för dom små.

Han har ju inte riktigt orken och lusten att sitta och spela. Bättre att röra på sig och spela.



Ha det!

2008-12-12 @ 08:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0