Gårdagen

Var en smula hektisk.
Det skulle vara symöte på kvällen så det innebar en hel del städning innan jag skulle till jobbet.



Men på jobbet så lyckades jag inte bara få tag i en chef. Jag fick tag i två till. Dom såg positivt på att jag ville vara kvar på företaget men dom kunde i varseltider inte lova något.

Jag förstår att dom inte kan lova något. Det kommer ju att få gå folk från nästan samtliga grupper.
Men det känns ändå bra att dom ser en framtid för oss som inte vill bo i Indien.

Det är en konstig känsla att åka till jobbet och göra reklam för sig själv. Men ger det utdelning så gärna för mej.

Så jag antar att nu gäller det att hålla hoppet uppe och söka andra jobb som jag verkligen vill ha.

 

Skulle jag få ett annat jobb. Så kanske det är bra. Det kanske ger livet ett lyft till. Man kan ju inte alltid gå på trygghet, även om det känns väldigt bra.

Livet känns i allafall ljusare.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0