Jag håller på att bli gammal...

Jag läser några andra bloggar ibland. Hamnar på dom, läser lite och glömmer dom snart.
Men jag blir lite förfärad... Jag känner mej som min Mor måste ha gjort när jag och mina bröder växte upp.

Varför kan dom inte prata? Jag menar ungdomarna.
Varför vill dom skriva lika dåligt som dom pratar? (Ni hör att jag snart är uråldrig)

Ett exempel:

"Ida har ja typ inte gjort nått. Ja lixom inte hade lust. Så ja softade och tog det lungt."

Jag sliter mitt hår när jag ser det... Jag kan knappt läsa texten, och förstå vad dom menar eftersom jag är så störd på hur dom skriver...och på hur dåligt dom stavar...

Ha det!

Den uråldriga!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0