Lamm blir det.

Det har varit en lugn dag. Det har inte kommit så många. Vi har nu märkt 30 lamm och har 6 kvar att märka.
Jag gissar på att det kanske kommer någon mer tacka i kväll, men att det i huvudsak är en lugn dag.

Henrik har hunnit snickra på vindskyddet uppe i skogen och sorterat slaktlamm. Hjalmar och jag har i vanlig ordning varit på simskolan. Han hoppar från kanten och plockar upp saker på botten nu, hur enkelt som helst. Det gör ingen annan i hans grupp. Å andra sidan så kan ju dom flesta andra simma vid det här laget. Hjalmar är inte i närheten.
Men det kommer väl. Om inte annat så kommer det nog ramla ner till sommaren.

Jag känner just nu i kroppen att jag INTE rör mej för lite. Varenda muskel protesterar just nu. Då har jag kvällsrastningen kvar och några tvättmaskiner som måste köras.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0