Gårdagen

Igår var det mycket...
Upp och ut med hundarna. Maja löper och är galen. Bozz är galen i henne. Justus och Rapp fattar absolut ingenting, förutom att det verkar vara populärt att vara nära Maja. Varför är för dom en gåta, med tanke på hennes humör...
Junior stryker runt Maja och tänker nog passa på, om Bozz mot förmodan skulle glömma av sig. Maggie tycker inte om Maja och egentligen inte om någon av dom andra hundarna heller...
*Gudars*

Vi åkte glada i hågen iväg till MyDog. Det är ju som alltid roligt att kika på andra hundraser, kika på agilityn, shoppa lite grann och träffa folk.
Igår träffade vi bl a Peter och Yvonne. *Kul*

Hjalmar är otrolig på att fjäska till sig saker. Han kommer ut med kattmat och hundmat i långa banor, nyckelband och reflexband fick han flera stycken av och minst en keps.
Nu är han så stor att man kan skicka iväg honom att köpa sig en korv även om det är lång kö.

Jag köpte ett regnställ i allfall. Hoppas att det håller bättre än dom andra jag provat.

Efteråt så åkte vi hem till Morfar och lämnade paket till Fanny och Hampus. kinamat åt vi och hade det riktigt trevligt medans Hjalmar som fått transformers i julklapp gjorde om dom till stridsvagnar och lastbilar.

När det var avklarat så gick färden till Sisjön där jag lämnade tillbaka julklappar som jag köpt fel.

Puh, en sådan dag...

Men dagen är inte slut för att man kommer hem...
Någon sa att det skulle bli snö ute i helgen...

Såååååå

22:30 så bytte vi från sommar till vinterdäck... Gissar på att vi är absolut sist med detta...
Jag fick min vilja igenom... Dom bästa däcken sitter bak.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0