Puh!

Hundarna färdiga, fåren färdiga, Hjalmar uppe och påklädd, första tvättmaskinen går.

Hjalmar får vara hemma hela veckan. Det verkar vara segt det här eländet att bli av med.

Mitt i all frost så har det nu börjat att regna. Undrar vad det kommer att göra för alla stackare som måste köra eller gå. Det kommer ju att bli 1000 halt.

Idag så står dammsugning på schemat...
Försäkerhet skull så har jag lagt till att jag skall betala räkningarna också.

Så därför mina killar...

Försök inte prata med mig. Be mej inte hjälpa er.

Var snälla mot varandra.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att dammsuga men ibland måste man :)

2008-01-23 @ 13:37:18
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0