Sverigecupen.

Henrik och Hjalmar är ju uppe i Kungsör och tävlar. Dom har den pyttelilla husvagnen med och det är hyfsat väder.
Henrik ligger just nu 3:a efter Eva Eriksson och Mosse.
Det har varit en svår tävling. Väldigt få går runt och även dom som går runt har lite poäng.
Just nu så är det 2 stycken kvar som skall gå och klockan är över 21:00...
Jag undrar hur den siste skall kunna se något?

I morgon så är det nästa kvaldag. Poängen från idag läggs ihop med poängen för imorgon. Vinnaren är den som har högsta sammanlagda poängen.

Så här ser det ut just nu:

Eva Eriksson, Nike 102p.
Mosse Magnusson Roy, 99p.
Henrik Nilsson, Boss 91p.
Andreas Eklund, Ben 90p
Gunnel Boström, Suck 86p.
Mosse Jim  85
Karin Zap 84
Björn Mattsson 83



Jag hoppas att jag aldeles snart får den sista uppdateringen.

Ha det!

Uppdatering har skett ovan.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej Sanna,

vad tråkigt med Maggie, må hon RIP.

Vad bra tt du skrivit om Sverigecupen, jag hade inte en aning. Kul att Hjalmar och pappa är iväg på lite kvalitetstävlingstid ;o) Fast du önskar väl att du var med?? Jobb är inte alltid bäst, men man måste ju..

'kraam vi ses =)

2008-07-19 @ 22:25:04
Postat av: Sanna

Nej, jobb är nästan alltid sämst. Bara nödvändigt.

Klart att jag önskar att jag var med. Allra helst med och tävla. Titta på har jag gjort tillräckligt nu.

Det var väldigt sorgligt med Maggie. Jag saknar henne här hemma.



Jättekram!

2008-07-20 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0