Vår lille 5 åring

Som knatade ut med Majja för att hämta hem lammen från hagen längst ut.
Som själv tillsammans med en unghund får hem 100 lamm.
Visst gick det lite krokigt. När hon kört in lammen in i dungen andra gången, så blev han förbannad och tog tag i henne.
Sedan gick det bättre och när dom kom tillsammans, med flocken framför sig, så sprutade stoltheten ur mej. Jag riktigt växte utav stoltheten.

Jag vet inte riktigt hur många vuxna som hade kunnat utföra den bedriften.


Sicken grabb vi har!

Kommentarer
Postat av: Moster M

Jag håller med, vilken kille ni har.Det hade varit roligt att se.Jag vet någon som skulle ha varit så stolt somm en höna och nästan ramlat av pinnen Jag tillåter mig att vara det i hennes ställe Många kära sommarhälsningar M

2008-07-04 @ 16:32:26
Postat av: Sanna

Tack Moster!

Jag är helt säker på att Morsan hade varit stolt.

I hennes ögon var allt han gjorde fantastiskt.



Massa kramar!



Sanna

2008-07-04 @ 20:37:14
URL: http://vallby.blogg.se/
Postat av: loppran

Vad duktig han är. :) Det är så svindlande härligt när barnen plötsligt överträffar sig själva.

2008-07-05 @ 22:22:18
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Sanna

Loppran: Ja, det är så härligt. Jag blir nästan gladare än han, när han gör sådana saker som jag tycker är svåra.



Ha det!

2008-07-06 @ 07:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0