Nôrd ...

Efter två nätters arbete så kommer jag hem och all disk ligger överallt utom just i diskmaskinen.

Det är då jag försöker förklara för min lille 5-åring:

-Du. Kan vi inte enas om att vi sätter in tallrikarna och glasen i diskmaskinen.
-Men varför. *Gnälligt*
- Vi får ju logistikproblem med dom djupa tallrikarna annars. Säger jag förstrött.

När jag märker tystnaden så vänder jag mej om och stirrar in i ett fullständigt frågande ansikte.

Antar att det är dags att sluta jobba skift ...



Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fan för min bror När skall han bli stor?

2008-06-06 @ 19:17:53
Postat av: Sanna

Nej, stor, det blir han inte ... Men han är rätt gullig ändå!

2008-06-07 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0