Puh...

Ibland är det skönt att komma till jobbet.

Har lämnat Lilleman i Sätila hos min bror. Hjalmar var lite skakig innan vi kom dit och var nervös som bara attan. Lite ledsen var han också, han har inte träffat dom så mycket. Men hans kusin Hampus hägrade ju. Hampus är ju en glad och snäll kille som går att leka massor med.
Jag lyckades naturligtvis att köra fel på vägen dit... Men jag tror inte att jag tappade mer än kanske 15 minuter. *Suck*
Min bror och hans sambo skulle köra hem honom antingen i morgon eller på måndag. Antagligen beroende på hur det fungerar. Innan jag åkte så hade blygseln börjat att släppa och "Duracell kaninen" började leka loss.

Dom skulle bort i kväll till en annan familj, hoppas att det fungerar bra!

Jag har tre nätter framför mej. Inte särskilt kul precis...
Jag tror att Henrik sa att det var 8 tackor kvar som skulle lamma. Så även lammningen börjar gå mot slutet. DET SKALL BLI SÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!

Jag håller på med sista boken om Arn. Den är ju inte lika bra som dom andra ännu, men den kanske blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0