Så går även den här dagen mot sitt slut...

Det har bara lammat två stycken idag. Lite stiltje. Hjalmar är heeelt slut av att vara på dagis så mycket som han är just nu. Han kommer hem och är ARG. Sedan krashar han många gånger tills det är dags att gå och lägga sig.
Stackars liten. Hur skall han fixa att gå i skolan till hösten. Han är ju van vid att vara hemma om han känner för det.
Idag har jag hunnit med biblioteket. Lämmnade en stooor hög som vi har läst ut.
Nu har vi börjat med böcker med mer text i. Böcker som har kapitel och tar flera kvällar att läsa ut. Hjalmar fixar det fint och jag älskar det!!! Äntligen så kan jag börja läsa "riktiga" böcker för honom. Det kanske har fungerat ett tag redan, vad vet jag...
Just nu så håller vi på med Alla älskar Sigge. Det är en hästbok med bara små flickor i. Men så är det... Min son kommer att få läst många underliga böcker för sig. Böcker som inte bara handlar om fräcka killar. Det får han läsa själv. När han blir större.

Vi har hunnit valla lite också. Lille Rapp artar sig fint. Han är lite enveten men börjar ta till sig träningen.
Min lille olydige. Var just det, olydig. Han är ju så förbaskat söt att jag kan ju inte bli arg på honom på riktigt.

I morgon kommer Ingela och hälsar på!

Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0