Gräsklippningen färdig

Mekanikern bytte olja och satte på ny rem. Nu så har jag klippt gräset och gossen fick köra undan och parkera.
Jag tror att minen på grabben säger allt. Trädgårdstraktor är nästan lika roligt som Liseberg.

Underbart med vår/sommar!





Den röda bilen som står bakom skall skrotas. Därför står den med öppen motorhuv. Sedan så ser ni fåren ute på gärdet högst uppe i kanten på kortet. 

Ha det! 

Uppdatering: I går kväll så kom grabben ner för trappan efter sagan och frågade hur gammal han måste vara för att få köra bil... Han chansade och höll upp 7 fingrar. Han känner sig troligen redo. Jag undrar om JAG någonsin kommer att bli redo för att han skall köra bil ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0