Då var det Bushuset idag!






Den lille grabben vaknade i morse med ett leende. Inte ett dugg svårväckt.

Jag hopppas att jag skall hinna tvätta lite. Om höften ställer upp så kanske jag kan träna lite med Jusse också. Jag gjorde det i går och han gick som en dröm.
Det kan ju vara det långa uppehållet som fick honom att lyssna och gå så bra, eller så har han mognat ett steg. Jag lär bli varse det lite senare i dag.

Lyckades att lämna in remissen till sjukgymnasten igår. Har inga förhoppningar på det här eftersom jag provat det förut. Skillnaden den här gången är att jag inte under några förutsättningar tänker tro på att dom vet bäst. Förra gången var jag halvt invalid i flera månader efteråt.


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0