En heeel dag på jobbet tar nästan kål på mej!



Jag som är van vid att vara ute sitter inspärrad timmar i rad.
När jag inte håller på att somna så är jag helförbannad. Vissa saker är så kasst på jobbet.
Varje gång jag tar automatkaffet i munnen så slår förgiftningssymtom till. Hela jag ryser och tittar lika förvånat på koppen varje gång. Sedan rycker man på axlarna och minns. Ja-ja, det är inte bättre.

Inlägget nedan bloggade jag från telefonen strax före sju i morse det tog nästan nästan 12 timmar innan det kom in. Bra jobbat Tele2 och blogg.se.

Hjalmar var en hjälte i morse. Jag väckte honom och serverade frukost, sedan åkte jag.
När klockan var 08:05 så ringde jag och han gick ut och satte på sig ytterkläderna och gick ut och väntade på bussen.

Min stora duktiga 5-åring!!!!!!!!

I morgon bitti tidigt så åker vi till SM! Spännande!


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0