Äntligen vardag

Dom här högtiderna tar livet av mig ...
Vill inte ha fler 52 timmars veckor på ett tag nu.

Jag skickade iväg en otroligt trött kille till skolan i morse. Han har ju vänt dygnet under lovet och är nog inte helt frisk, tror jag.
Hur skall man veta om han inte är ok eller om han helt enkelt är jättetrött?
Han fick åka till skolan så får dom ringa om det är något tokigt.

Jag har hört att det har varit jättefint väder i helgen som gick. Själv så har jag suttit inspärrad i en bunker. SOm tur är så kan vi inte se ut. Det är lika bra. Annars så längtar man ju ut så det skriker i varje nerv.

Jag roade mej att kika lite på Bridget Jones dagbok i går kväll. Såg färdigt den i dag. Den är rätt skoj om man är tjej.
Jag bokstavligen släpade med mej Henrik på den på min födelsedag för 100 år sedan. AV någon underlig anledning så uppskattar han inte den lika mycket som jag. ;)

Tvättberget här hemma tangerar snart K2 så det är läge för en rejäl omgång med tvättmaskinen.
Flasklammen skall ju också ha och hundarna ser hungriga ut. Skall bli skönt att komma ut!


Ha det!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0