En utflykt på havet

Vi fick en möjlighet att följa med ut och ha picknick på en ö i Stigfjorden.
Det backar man ju inte. Inte en chans.
3 hundar fick följa med oss och vi hamnade på Hälsön.

Först så var vi på lammjakt på Kalvön.
Tyvärr så glömde jag kameran så ni får se på bilder som jag tog med telefonen.




Karin och Hjalmar


Lovisa

Lamminfångning:

Kalvön


Karin på lammjakt



Ser ni honom? Jag menar lammet uppe på klippan ovan?




Torkel och lamm


Japp


Glen och Lovisa


Infångad








Här skall vi i land




Öutforskaren





En ljuvlig dag ute i Stigfjorden. Bad och korvgrillning tar på krafterna.
Är man sedan dessutom en liten valp så är det dags att sova lite på hemvägen.


En dag med kanonväder, trevligt sällskap, sol och bad.
Jag var helt färdig när vi kom hem och sov som klubbad hela natten.

Massa tack för en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh, vad spännande, fånga lamm , hittar man sådana därute. Fint väder ??? Var det där ute det fina vädret var.

2009-08-05 @ 00:06:40
URL: http://www.mitchenskennel.se
Postat av: Svekhult-ia

Å herregud.....! Som jag pustat över vår kuperade betesmark....ska jag aaaaaldrig göra mer! Är ju rena fotbollsplanen om man jämför vart de dära lammen ska hämtas.....

Jätteintressant att se!

2009-08-05 @ 15:09:58
URL: http://www.svekhult.com/hundia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0