På väg mot tredje advent.

Henrik håller på och gör snickarverkstad till sig själv och till Hjalmar nere i källaren.
Det kommer att bli jättefint!
Gossen är i upplösningstillstånd och förstår inte riktigt varför man inte bara kan göra det färdigt. Nu!
Visst skall det bli färdigt. Men vi har ju en del annat att göra också.

I morse så mådde gossen inte bra ett dugg. Han mådde så dåligt att han gick och lade sig igen. Jag ringde och sa att han var sjuk och 10 minuter därefter så var grabben frisk ...
Hmmm ... Jag var väldigt misstänksam och satte honom raskt vid frukostbordet. Två mackor åkte ner i rask takt, kläder åkte på och då var jag ju tvungen att ge mej. Jag ringde skolan som skrattade glatt och sa att han var välkommen.

Han är ju inget sjukt barn. Det här hade blivit sjukdag ett den här terminen.

Igår var det symöte. Så skoj!
Det är inte klokt så mycket roligt det finns att prata om.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0