Limbo

Hur länge kan man befinna sig i limbo?

Det känns som att jag går igenom livet helt och hållet utan att uppfatta min omgivning. Dagar blir till veckor, månaderna går och jag har egentligen inte upplevt något, inte reflekterat, inte känt något förutom en stor förvirring.

Det kändes som att jag var på gång att landa efter att Morsan dog. Det kändes som att livet hade börjat att starta på nytt. Ärrad efter strid stod jag där i röken och kände att det var dags att gå vidare, att kämpa på.

Men nu kom det här med Indien, varsel, flytten osv.


Det är inte roligt eftersom det påverkar hela vår tillvaro. Kan vi bo kvar? Kan vi leva som vi gör? Hur skall det fungera ekonomiskt att pendla fram och tillbaka till GBG med mycket mindre i lön?


Om jag nu överhuvudtaget har något jobb kvar förstås.


Det vet ju ingen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0