Idag skidor

Vi har varit iväg och åkt skidor i Mullsjö.
Så roligt!



Hjalmar gick från total nybörjare till att knäcka barnbacken som ingenting.
Han åkte lift och svängde från sida till sida som ingenting.
Henrik och jag åkte i dom andra backarna lite granna. Men mest var vi hos Hjalmar i barnbacken.

Det var ju så roligt att åka igen. Tyvärr märkte jag att jag har avlastat ena sidan till den milda grad att det knappt gick att svänga åt det hållet. Men det är en träningssak.

På vägen hem så var vi möra alla tre. Men med en upplevelse i ryggsäcken.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och Smilla tog stora steget till att åka skridskor utan hjälpande hand igår! Filmsnutt i min blogg!! SToooora barn!!!

2009-01-31 @ 08:36:57
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Redig tjej!

Dom är verkligen stora nu!



Ha det!

2009-01-31 @ 09:24:32
URL: http://vallby.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0