Så stolt!!!!!

Jag har ... sytt symaskin!

Så nu är det dags för folkets jubel!

Massor av beröm vill jag ha. Jag har inte bara sytt symaskin, jag har dessutom haft en tapetserare som lärare. En som har sytt fler timmar av sitt liv än vad jag har haft hund tror jag ...

Han var snäll, men liiiite otålig kan man säga.

Hur det blev?

Se nedan!



Vänta lite här nu ...

Det är nu ni tror att jag har SYTT dom här gardinerna ...?
Nej, nej, nej då! Jag har ju köpt dom färdiga, men jag var tvungen att fålla kanterna.

Pojken framför är däremot egen tillverkning. Ja, jag menar familjen Nilssontillverkad.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Himla fina gardiner, såna skulle passa hemma hos oss också. Jag har inte bytt gardiner hemma på flera år.

Vad du är DUKTIG.

Sabine

2009-01-15 @ 17:45:59
URL: http://www.mitchenskennel.se
Postat av: Åsa

MYCKET IMPONERAD!!!! Jag själv är också en "mästare" på maskinen! Sist jag skulle låtsas vara huslig så gick maskinen sönder och jag fick skicka iväg Smilla till grannen för att hon skulle slippa höra mig svärande BACKA ihop alla kuddarna som jag skulle sy.... Alldra svårast var att fästa tråden...då ska man ju...backa....

2009-01-15 @ 17:47:45
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Ingela

Himla bra. Nu vet jag att jag inte behöver sy och laga era grejer mer. Du kan ju själv. Snyggt jobbat. Visste väl att du skulle klara av det också.

2009-01-15 @ 17:59:43
Postat av: Loppran

Mycket bra jobbat! Pojken blev i o f s allra snyggast men gardinerna blev helt OK de med. :)

2009-01-17 @ 09:51:16
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Sanna

Tack skall ni ha!

Jag lever fortfarande på min bedrift.



Sabine: Dom finns att köpa, billigt till och med.

Åsa: Ja, gudars. Hade jag behövt backa runt så hade nog huset brunnit ner, tror jag.

Ingela: In your dreams ... Vill fortfarande ha hjälp med lagningarna! Pretty please?

Loppran: Håller med!



Kram till er!

2009-01-17 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0