Balarna inne.

Eller dom är plastade i allafall.

Strängluftaren gjorde susen. Men det här livet är alldeles för spännande för mig. Jag blir alldeles trasig när vädret hittar på sådana här tokigheter.

Jag tror vi fick in 68 balar den här gången. Jag vet inte hur mycket påverkade dom är. Men något är det ju. Främst hygieniskt antar jag? Hur mycket kraft/protein kan det ha försvunnit? Massor? Eller något?

Jag kan inte sådant här ...

Vi skulle åkt och hälsat på Josefin på deras lantställe i fredags. Tråkigt att vi missade det. Men hoppas på en ny chans lite senare.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Det blir nog extra smaskigt regnsötat ensilage. Fåren kommer älska det. Mu och Ko så självklart.!! Camilla pratar om Hjalmar, vi får boka en träning hos er snart så de får leka i leran igen. Kramar från ett nu även här väldigt blött Solberg. Lim i håret, han ska prova på allt den där rackarn.

2009-07-18 @ 21:09:59
URL: http://www.mitchenskennel.se
Postat av: Sanna

Vi får hoppas på smaskigt ensilage.

Hjalmar frågade efter Camilla i onsdags. Han undrade varför hon inte skulle komma.

Träning, absolut!

2009-07-19 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0