Avslutning

Först så var vi i kyrkan. Där sjöng alla klasserna och treorna och fyrorna avtackades.
Dom obligatoriska Idas sommarvisa och Den blomstertid nu kommer fick hela kyrkan vara med och sjunga.

Här nedan så sjunger Förskoleklassen och Ettorna tillsammans:



Efter så var det medaljutdelning och fika med skönsång i klassrummet.



Visst är dom söta, dom små! Hjalmar känns lätt igen på sin rödrutiga skjorta.

Jag har inte frågat alla i klassen om det är ok att lägga ut på webben. Så snälla misstycker ni, så skicka ett mail så tar jag bort klippen direkt.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ingela

Så fina Hade jag vetat att det var riktig avslutning så hade jag kommit om jag fått

Trodde att det bara var något i hans klass en liten stund och att inte man var inbjuden

Kramar på er alla

2009-06-17 @ 17:25:23
Postat av: Sanna

Ja, du vet min förvirring ...

Jag tänkte inte en tanke på att någon ville vara med. Jag är HOPPLÖS!

Skall försöka komma ihåg det till nästa år!



Kram!

2009-06-17 @ 18:55:36
Postat av: Sofie

Sicka sötisar!!! Det är något speciellt med skolavslutningar...

Nu lär det väl bli fullt ös därhemma under sommaren!



Ha en riktigt trevlig midsommar!



Sofie

2009-06-18 @ 08:09:22
Postat av: Sanna

Fullt ös är det! Snart så kommer han att acklimatisera sig, då blir det bättre.



Ha det!

2009-06-18 @ 18:19:23
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0