Pfuii! Varmt

En synnerligen varm dag.

Gårdagen var fin. Vi var och grillade hos Lena och Peter. Hjalmar och Milla lekte i massor och det avslutades med att Hjalmar simmade över ankdammen.

Idag så är nattjobb som står på listan över "To do" saker. Ser verkligen fram emot att sova i 30 graders värme.
Planering står också på listan. Henrik fyller år på tisdag. Jag har en plan men väldigt dåligt med tid att fixa till planen.
Men jag och gossen skall nog hitta på någon fin present.

Hjalmar klättrar på väggarna. Vi lånar ett barn då och då så att han får leka, men han skulle helst ha lekt hela sin vakna tid. Det går ju inte. Det finns ju inga barn här.

Nu skall jag sova middag.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om jag inte minns fel firade vi Henriks födelsedag för en herrans massa år sen på Hereford Beefstouw... (det var så längesen att gammelKalle inte ens var krullig på den tiden...:-) Shit vad mycket god mat det blev! Hoppas ni får en minst lika bra födelsedag denna gången!!!

2009-06-27 @ 21:20:27
Postat av: Sanna

Jo, den skall bli bra hoppas jag. Kanske inte som på den gamla goda tiden, när vi var unga och fågelfria. Men det kan nog bli bra ändå.

Men visst har dom god mat på Hereford Beefstouw.

Dreglar

Kram!

2009-06-28 @ 01:33:27
Postat av: ingela

Behöver du hjälp med att uträtta något så hör av dig.Skall ändå in till stan imorgon och hämta en nyopererad hund som skall vara här en vecka när husse är på hundläger. Så det är bara att säga till och gör det också då. Jag har ju tid nu innan min egen firma har dragit igång på allvar och jag börjar tjäna storkovan Haha Varma kramar

2009-06-28 @ 12:55:53
Postat av: Sanna

Ringer dig Ingela!

2009-06-28 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0