D-day

Japp, idag är dagen när saker och ting antingen går bra eller går dåligt.

Går det dåligt så blir jag tokig. I o m att vi har jordbruksföretaget tillsammans så ser dom mej inte som arbetslös om jag blir uppsagd. Jag får med andra ord ingen a-kassa. Jag hoppas att dom förstår att vi då måste sälja gården ...

Sälja gården just nu är ju inget vidare ... Nu när Saab går dåligt så ligger ju hela Trollhätteområdet i dvala. Söder om Trollhättan ligger Göteborg som är Volvoområde. Inget drag där heller ...

Tankarna snurrar som tokiga i huvudet, medan valpen som är lätt frustrerad över att behöva vara ute på egen hand försöker att riva ner dörren.

Så jag antar att om det går dåligt i dag. Så får Henrik stå för gården ensam. Hoppas att inte banken har några invändningar.


Lite småsnurrigt just nu.




Ha det!

Kommentarer
Postat av: ingela

Håller alla tunnarna för dig och för så många som möjligt på ditt jobb Men mest för dig

Kram

2009-03-24 @ 10:49:26
Postat av: Lottie

Hej du!!

Jag håller alla tummar, ja båda tummarna dvs, och du får en kram på vägen! Hoppas du får behålla jobb!!! :-) kraam

2009-03-24 @ 15:40:29
Postat av: Sanna

Tack ska ni ha för hållna tummar!

Det verkar som att det hjälpte.



Kram!

2009-03-24 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0