En ny dag - Ett nytt liv?

Så känns det. Det här är början på livet efter Indien och Varslet. Ett halvår av terror har kulminerat i att så många av mina arbetskompisar har fått gå att jag i stort sett lipar när jag tänker på det. Efter dom här två dagarna så känns det som att jag åkt på ett ordentligt kok stryk. Man känner sig rådbråkad i hela kroppen. Visst Indien finns kvar och vi fortsätter att flytta ner delar av vårt jobb dit, och det kan komma ett varsel till. Det är ju inte direkt så att det går bra för företaget.

Mitt i det här så skall vi ta in nya kunder och jobba positivt och hjälpande.
Tyvärr så kommer vi nog inte att kunna ta semester ... Vi är på tok för få.

I eftermiddag så skall jag in till jobbet för ett krismöte. Vi måste på något vis rodda runt skiften nu i helgen. Vi har tappat 4 personer utav 9. För säkerhetsskull så är det ju sommartidsomställning. Det innebär mycket extra jobb, både dag och nattetid.

Så nu i eftermiddag så blir det att åka till Torslanda igen. Tredje dagen i rad.

Jag hoppas att det inte kommer en ny domedag nu.

Inte en till.

Det orkar jag inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0