Det regnar!

Det är inte klokt vad skönt!

Jag trodde ett tag att det skulle bli lika illa som förra året. Men det har ju faktiskt regnat en hel del i dag.

När jag jobbade natten mellan söndag och måndag så ramlade det ner ett regnväder över Torslanda som gjorde en flod på utsidan. När jag kom hem så var det lika dammigt på utsidan som vanligt. Jag tror inte att vi har fått 2 mm i april innan. Det har blivit fuktigt två gånger under hela april. Regnade det i Mars?

I kväll så är det terminsavlutningsträff med förskolan och vi skall titta på hällristningar. Så om vi bestämmer att det får regna mjukt och fint till klockan 15 så kan det vara uppehåll sedan till 21:00. Då kan det få börja regna igen.


Ha det!

Uppdatering: 7 mm! Fantastiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0