Kläder.

Vi får mycket kläder till grabben.
Det mesta används, men vissa hör inte till favoriterna.
Han fick en kamoflagefärgad huvtröja, med SWEDEN tryckt på och tre kronor på huvan. Den la jag undan. Det kändes som att nästa steg var rakat huvud och Dr Martens.

I morse så hade han hittat den ...
Glad i hågen så stoltserade han med den och satte på sig sina kamoflagebyxor, med motiveringen:
-Dom matchar, Mamma.

Det är då jag måste bita mej i tungan för att inte ge pojken massa konstiga tankar i huvudet.

Han är ju faktiskt bara 6 år ...

Men han får inte gå ut i den munderingen.


Inte en chans.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en perfekt utstyrsel att inta middag på gården i. På menyn står väl konstgödsel antar jag!!



Ang din kommentar kring perfektionism...Håller helt med dig! Hellre ett skitigt hus, men ett rent samvete efter att ha spenderat den tiden med de som betyder något, familjen och djuren. (Kan jag säga nu efter att ha dammsugit och torkat golven...)

2009-05-28 @ 12:11:01
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Ellinor

Ja du,försöka duger att bestämma klädstil mm ,innan du vet ordet av kommer han hem med kompisar som ska slagga över,dessutom äter dom en ur huset,efter det kommer tjejerna,en del med rosa hår o man undrar många ggr vilken planet dom kommer ifrån,en MOR får utstå mycket,men en det är en väldigt intressant resa,kram till dig,från en annan MOR

2009-05-29 @ 09:23:33
Postat av: Sanna

Åsa: Jag tror att all konstgödning är spridd. Men det finns lite Lammfor kvar. Vi andra åt gryta med ris. Han med faktiskt när jag tänker efter. Han måste ha glömt.



Ellinor: Rosa hår. Det var längesedan jag hade ... Hmmmm kanske något att ta upp igen så småningom. Äh, jag bara skojade. Rött hår passar mej mycket bättre ;)

Nej, kläderna går inte att styra längre. Jag hade lagt tröjan i en låda inne i en garderob. Han blev förtjust när han hittade den. Jag blev trött. Men det skall bli spännande att se hur framtiden blir. Speciellt om man kan få en sådan söt sondotter som ni fått! Tösen är ju helt underbart söt!



Ha det!

2009-05-29 @ 13:25:44
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0