Mer vallning

Vi har vallat idag med. I regn och lera.
Sonen, som hade på sig regnoverallen kanade omkring i geggan och hade otroligt roligt.

Henrik vallade med "lille Glen. Grabben har gått och blivit stor ... han är naturligtvis inte Bozz-stor, men en bra bit på väg. Glen går fint. Han börjar bli tänd på allvar och det är snart dags att börja med honom.

Henrik har haft jätteont i ryggen hela veckan, så jag tänkte att då kan ju jag valla lite med Heron. Han varvade i full fart i säkert 7-8 minuter. Det är bra fart i honom och han är lätt att påverka. Gnistan och tändningen var absolut på topp. Det är helt enkelt dags att börja träna den lille grabben på allvar.
Jag tror att jag skall börja med att lära honom ligg ... Det brukar vara bra. ;)


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0