Tisdag

Idag så är det bokföring, föräldramöte och symöte.

Jag längtar till symötet, det andra är jag inte speciellt ivrig att ta del av. Men jag skall till revisorn i morgon, och det kan ju vara bra att höra vad dom har att säga på föräldramötet. Jag har ju så mycket kontakt med skolan iallafall, så jag tror inte att dom kommer med så mycket nytt och inget som direkt rör min pojke.

Skolan har gått väldigt bra dom senaste dagarna. Han är lycklig över att ha fått tillbaka sin dator och på torsdag så får han tillbaka hälften av alla sina leksaker.
Då så har vi hållt tillbaka busbeteendet i tre veckor, då hoppas jag att trenden är vänd.

Om två veckor så är det äntligen höstlov. Det skall bli så skönt att ha honom hemma en vecka. Lugnet lägger sig över Vallby och vi behöver inte hela tiden pressa honom med läxor och liknande.

Hoppas jag ... För även jag börjar känna mej en aning sliten efter alla turer i höst, och då är vi inte ens inne i mitten av oktober än.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0