Varför?

Varför hamnar man ibland i ett tillstånd av halvkoma?
Ingenting blir gjort trots att planerna finns. Man fastnar i andra saker som inte för hemmaprojektet framåt.

Vilket på sikt innebär att det inte finns några rena sockar ...

Ibland känner jag hur det kryper av irritation under skinnet när jag inte får saker och ting gjorda, ibland så hamnar jag i koma och förstår inte ens att jag inte får saker och ting gjorda.

Ibland så har jag skäl. Höften gör att jag inte kan göra saker som jag hade tänkt. Men det säger ju inte att jag inte kan göra något annat. Men planen jag hade gick i stöpet och då gick det visst inte att göra ett smack ...

Just där är jag nu.

Jag har en plan.

Lysande Sickan ...

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Finns det flera såna som jag alltså? Som inte kunde tapetsera om rummet när det var planerat och därför inte vattnade blommorna på en månad.......

Å denna veckan skulle vi fixat Williams rum och massa annat när det nu var lov.....så blev det akut-installning i måndags och inget mer. Suck!

2009-10-29 @ 17:10:15
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Sanna

Ja, det där maed att ändra planer är svårt. Det känns nästan som att kuggarna går baklänges ...

2009-10-30 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0