Halleluja

Hej.

Framme pa hotellet. Det har inte, som synts gatt att blogga fran telefonen pa hela vägen. Skitdaligt.

Men det gar att blogga fran hotellrummet. Det är bra. Lustigt nog sa verkar dom inte ha alla vara bokstäver i det här landet, men nagra har dom.

Resan har gatt bra. Men vi är trötta som attan. Förra natten tillbringade vi pa ett hotell utanför Hamburg. 89 mil har vi avverkat idag.
Om jag hade fatt en krona för varje "När är vi framme" sa hade vi varit miljonärer nu.
Konstigt nog sa har jag inte kunnat fa gossen att betala ...

Skriver mer imorgon.

Ha det



Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Hmmm, känner igen det där "är vi framme snart"....det jäkliga är att det känns som om jag har förtjänat det genom alla mina egna "är vi framme snart" när jag var liten....undrar om de fotvandrande nomadfolken har samma tjat de också?

2009-09-25 @ 18:19:04
URL: http://www.svekhult.com/hundia
Postat av: Svekhult-ia igen

.....å ha det så bra och lycka till givetvis!!!!

2009-09-25 @ 18:19:52
Postat av: Sanna

Imorgon börjar eländet om igen ... Tack för lycka till!

2009-09-26 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0