Messersmith

Vilken liten besservisser vi har här hemma. *Tar mej för pannan*

Han gör mej helt tokig just nu.

-Hur många stenar är det här? frågar sonen och håller fram 11 stenar
-11
-Jag tror att det är 27
-Men det är ju 11
-Man kan aldrig veta.


-Hur många gödningssäckar får vi pappa?
-9 blir det. svarar Henrik
-Jag tror att det är 11! 11 blir det.
-Men jag beställde ju 9
-Men jag tror att det är 11. Vi får se vem som har rätt!

Det var ju 9 ... Men det fanns 10 stycken på lastbilen enligt sonen, så han hade rätt. *Suck*
-Pappa, nu räcker det ju inte med gödning, när vi bara fick 9.
Vi måste beställa 2 till!



-Titta, där växer det gula blommor.
-Det är Tussilago. Dom finns bara på våren.
-Nej, det heter dom inte.
-jo.
-Nej, för jag vet dom heter.
-Vaddå? Tussliago?
-Nej, säger jag ju! Jag vill inte berätta det.


Han är förutom besservisser, väldigt ödmjuk också.

Jag är den bästa traktorföraren! Mycket bättre än nästan alla!


Det bästa av allt,
är att han är min!!!!!!

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0