Mitt i natten

Lite trött och lite uppgiven.

Attans vad mycket nytt som väller in på jobbet. Det känns inte som att jag har en chans att lära mej det jag behöver kunna.

Kunder från när och fjärran som har sina speciella system och vanor. Allt skall vara som dom hade det innan och inget får ändras. Men allt skall bli bättre ...

Just nu så vågar jag inte vara borta från jobbet. Det är ju så enkelt att jag då tappar den möjligheten att lära mej det som hände då och därför ligger efter nästa gång.

Just nu så känns det mycket.
Just nu så känns det tungt.

Men snart så är det måndag igen och stressen lägger sig.

Måndagar är bra dagar!!!!

Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Åh, jag förstår att det känns mycket och tungt! Jag hoppas att du får en härlig måndag som inger nytt mod....



Jag känner precis samma sak. Sitter här på jobbet och tycker ruskigt synd om mig själv, trött och stressad. Känner att jag borde, ja det borde jag banne mig, ta en hel jäkla vecka BARA LEDIGT!!!



....men så ser jag framför mig hur mitt skrivbord skulle se ut när jag kommer tillbaka och sjunker resignerat tillbaka i stolen igen.



Lite samma som för dig kanske?



Hur kunde det bli så?

2010-04-18 @ 11:30:03
URL: http://www.svekhultia.bloggworld.se
Postat av: Sanna

Nej, hur kunde det bli så ...

Jag är sååå trött på att jag inte har hittat något jobb som betalar mej för att vara hemma ;)

et blir ju dessutom aldrig ledigt ... Det är liksom arbete i varenda vrå man tittar i. Kram!

2010-04-21 @ 09:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0