Här är vi!

Senmestern har infunnit sig och med den alla måsten.

Henrik har roat sig med att lyfta taket av en gammal hundgård som skall göras om till pannrum.



Lite spännade var det allt när HELA längan lyftes. Alla hundgårdarna flög plötsligt en bit ovanför sina cementplattor. Väl spännande ...

Henrik som är bra på att laga saker fick allt på plats igen. Tur det, för vi kan ju inte vara utan två av gårdarna.

I måndags var vi iväg på Liseberg.



Jag ljuger inte det minsta när jag påstår att vi hade sällskap av hela svenska och norska folket. Alla måste ta mej f-n ha gått man ur huse. Det fanns knappt ståplats ...
Hade jag inte haft med mej två förväntansfulla 7-åringar så hade jag åkt hem. Nu fick vi ta tjuren vid hornen och genomföra eländet. Som tur var så hade jag far min med. Annars så hade jag nog fått panik.



Grabbarna var ju över 130 cm nu och då får man åka nästan allt. Lyckan var stor i radiobilarna. Den hade dom kunnat åka många gånger. 40 minuters kö kan dock knäcka vem som helst.





Annars så har jag passat på att jobba i 4 dagar i förra veckan. Av någon underlig anledning så var det medan det regnade som värst ...? Så brukar det aldrig vara annars.

Nu börjar det dra ihop sin inför alla mästerskap.
Det skall bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Svekhult-ia

Aaaahhh, du tänker självklart på Working Kelpie Mästerskapet :-)



Har du äntligen semester nu, då får du njuuuuta ordentligt! Kram!

2010-08-02 @ 22:48:59
URL: http://www.svekhultia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 09:05:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lottie

Mys på hög nivå... Liseberg! :-)

kraam

2010-08-05 @ 11:40:22
Postat av: Sanna

Ia: Skratt Naturligtvis!



Lottie: Ja, det hade det kunnat vara ... Om man hade åtminstone ståplats ...

2010-08-07 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0