Möte på skolan

Det är inte lätt att gå på möte när lokalen inte finns ...

Men vi hittade dom tillslut.
Jag var verkligen inställd på det här mötet. Verkligen taggad till att försöka få klarhet vad det är som händer och få reda på hur det skulle lösas.

Men istället så hamnade vi i en experimentverkstad. Vi fick brainstorma om olika frågor, som för mej inte förde varesig skolan eller vetskapen om skolan framåt.

Frågorna gällde tex:

Vad tycker ni om betyg

Var lär man sig

Hur lär man sig

När lär man sig

Vad är kunskap


Jag fick inte ut ett skvatt ...
Men jag hoppas att han som drev den här workshopen fick ut det han ville, så han kan gå vidare.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: sandra i syföreningen

Hej!

Eller hur....jag fattade typ ingenting ang mötet....vad händer nu tro!

2010-03-11 @ 19:54:01
Postat av: Eleonor

Det är typ det nya sättet att komma ifrån jobbiga samtal med irriterande föräldrar... Om ni är några som har frågor som ni skulle vilja ha vettiga svar på så har ni rätt till ett möte där ansvariga träffar er och förklarar varför det är som det är! Stå på er och lycka till.

2010-03-12 @ 13:17:56
URL: http://www.bombelli.se
Postat av: Sanna

Sandra: Ja, inte vet då jag ... Flummigt blev det. Jag snackade med Lena senare den kvällen om den där läraren osv. Spännande.



Eleonor: Ja, det var ett sådant möte som jag trodde vi skulle på. Istället så var vi försökskaniner ... Suck

2010-03-13 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0