Nu börjar vardagen på riktigt.

Det är dags att börja jobba igen ...

Efter 4 helgers semester så är det lika skönt som att dra ut tänder utan bedövning. Jag hade en mjukstart i torsdags, när en kollega ringde och frågade i vilket rum vi skulle ha mötet i. Jättebra fråga, eftersom jag var hemma ...

Det var bara att slänga sig i bilen och åka ner till Torslanda för att sitta på möte i några timmar.

Men vardag är bra. Det brukar sätta sig efter ett tag. Man kommer in i lunken och lunkar på.

Skolan fungerar bra för sonen tycker jag. Han fungerar bra, även om allt sker lite under protest, men vissa dagar så fungerar det riktigt bra.

Henrik och Hjalmar är nere i Skåne igen. Henrik tävlar och Hjalmar leker.  Dom har en bra helg tror jag. *Ler*


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0