Gott Nytt År!

Ett nytt år har det blivit.

Själv så hade jag ett jättedåligt slut och en taskig början ...

08:00 31 December så inträdde vinterkräksjukan ...
Bara hos mig som brukligt är. Resten av familjen mår jättebra, förutom att dom är väldigt hungriga då ...
Hoppet dör inte i första taget, om att jag skall få ett väldigt plötsligt tillfrisknande och kunna äta middag med dom.

Ont krut förgås inte så lätt.
Idag så jobbar jag.

... och vem vet om dom extra vikten jag lagt på mej över jul, nu är borta?


Intet ont som inte för något gott med sig.


Frågade sonen om vilket år det är nu.
-Det är 2011, sa han självsäkert.
-Vad bra, sa jag.
-Ja! Förut var det 2010, sedan så räknar man bara upp ett till. *Slår ut med armarna i en självförklarande gest*

Skönt att det finns logiska saker :)


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0