Kaaaaalllllllt!

Japp, så blev det vinter igen.
Inget konstigt med det. Det är ju faktiskt Januari.

Men på något vis så är man ju en smula mätt på eländet.


Jag tog med mej två 8-åringar och åkte ner till ishallen. Roligt, roligt.

I början var det lite Bambivarning men lite senare så svischade dom runt.


Det är sista året på Hjalmars skridskor. Men åh, vad bra dom har varit. Så lätta att sätta på och han varken fryser eller får skavsår.

Skall jag berätta hur kallt det är i en ishall när det är 9 minus utanför?


*Brrrrrrr*

Jag kommer aldrig mer bli varm.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag vet hur det är i ishallar. Det finns både bra och dåliga. Men ett plus med ishallar framför fotbollsplaner är att det inte regnar och blåser i ishallarna. Så tänk possitivt. Du är innomhus. Kram

2011-01-26 @ 21:08:46
Postat av: Sanna

Vi har en dålig ... Den är ju ny och fin, men ingen inglasad cafeteria.

Jag skall försöka tänka positivt.

Vi skall dit igen. Stön

2011-01-27 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0