Tiden räcker inte riktigt till

Hur man än gör så har man ändan bak ...

Jag har hårdsatsat på sonen i några dagar.
Bio?
Skridskor?
Skidor?
Å-nej. Den stackaren har fått hålla på med pedagogiska dataspel och liknande i flera timmar per dag.
Jag tycker att det har släppt litegrann med skrivningen nu. Inte om man ser en penna och papper framför sig, men inne i huvudet så fungerar bokstäverna lite smidigare.
Vi får väl se nästa vecka om det fungerar som jag har tänkt.
I morgon är det nattjobb som står på todo-listan.
Henrik har haft hjälp idag med att få vedpannan på plats. Den är ju lite tung med sina dryga 500 kg, så det var ju inte bara att sätta den på plats. Men nu står den där den skall och skorstenen sitter fast på den.
Lite vallning har stårr på listan i veckan också. Unghundarna har fått sig en duvning. Det är bra!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vart kan ni valla i detta vädret? Jag ska ta mig iväg till inomhushall idag för att iallafall få till lite lydnadsträning...

2011-01-06 @ 09:33:36
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Sanna

Det går att valla ute ... om man plattar till snön ;)



Allt går med lite vilja.

2011-01-08 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0