Frankrike

Så var vi äntligen i Frankrike.
Solen skiner, maten är fantastisk och ... ledigt. Behöver man säga mer?

Kvällen när vi kom så tyckte sonen att ett bad var ett måste.
Som tur var så har dom en å precis bredvid huset.
Sonen var inte nödbedd och hoppade

i på studs.

Men det känns som att fler kanske är badsugna?




Men, nej ... Dom ville inte bada. Det ville Henrik däremot.



Fredric, Sabine och jag stod kvar på land. Det kändes bra på något sätt.

Sabine har en snabbväg över till fåren. Väldigt praktiskt med en båt som man kan ta!




Vi har det rätt kyligt på morgonen. Men vid lunch så blir det riktigt varmt.
Körsbären är i stort sett klara. Flädern blommar. Det är sommar här.

Henrik Håller kurs och Sabine står för språkdelen. Fredric står för maten och jag och sonen ... vi har det bara bra.
Jag anser att jag och sonen har den absolut bästa dealen!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sandra i Kvarntorp

Nygårds Rapport.....

En välbehövlig regnskur igår och idag med....äntligen

Må så gott medans gräset äntligen börjar växa här hemma =)

Det låter underbart med ledighet

2011-05-13 @ 21:01:34
Postat av: Ingela

Jag håller med dig om att ni har det bäst. Här har det inte regnat fast vi skulle behöva det också. Ha det fortsatt skönt på ledigheten och kram till alla.

2011-05-13 @ 21:06:37
Postat av: Sanna

Sandra: Tack och lov för regnet!!!!!!!!!

Hoppas att det kommer mer. Hur många mm har det kommit tror du?

Ingela: Vi satsar på att ha det härligt. Jag börjar bli underbart utvilad.



Kram!

2011-05-14 @ 18:26:48
Postat av: Sandra

Ingen aning hur mycket det rör sig om .....men igår kom det mer i flera timmar.Kanon.....och idag ser det ut att kunna bli vilket väder som helst...gärna mer

2011-05-15 @ 08:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0