Midsommarfirande i hällregn...

Att det regnade på midsommarafton var troligtvis mitt fel...
Jag hade tagit ledigt och konstrat ihop, så att jag fick ledigt. På denna lediga dag så stod regnet som spön i backen... Men ta det lugnt ni andra... Nästa år jobbar jag igen.

Jag lyckades att åka på sommarkräksjukan på midsommardagen. Inte skoj...

Annars så har vi snickrat i Elis hundgård. Fint blev det. Vi har röjt utanför Henriks verkstad och vi har börjar att röja i ladugården. Jättekul projekt allihop, när man har kräksjukan... Henrik lyckades med konststycket att få ryggskott på Midsommarafton och har varit lika vig och rörlig som vliken 90-åring som helst.

Lena. Peter, Malte och Milla var här på Midsommarafton. Jag hoppas att ni inte blev smittade...
Trevligt var det och kul hade vi. Får göra det fler gånger!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0