Regn, regn, regn...

När skall det sluta egentligen?

Väckte Hjalmar 10:45. Nu är han på dagis.

Idag kommer Miljö och Hälsa på besök. Skall bli spännande.

Funderar mycket på hur hösten kommer att bli. Hur kommer det att gå med det nya dagiset? Kommer han att komma in i gruppen, eller gör jag honom en stor björntjänst genom att flytta honom?
Jag har satt inskolningen till att börja w 33. Jag hoppas att det kommer att bli bra.
Om ett år så skall han börja skolan... Var tog tiden vägen? Just nu så känns det som om igår var det Midsommar och i övermorgon så sätter vi upp adventsstakarna.

Kommer ihåg mitt första sommarlov. Att börja skolan var mer eller mindre en chock. Det där med att bli styrd av tider och måsten var väl inget för mej... Så när första sommarlovet kom och allt återgick till hur livet SKULLE vara så minns jag det som oändligt. Ljuvligt. Flera månader fyllda med Krabbfiske, bad och leka superhjältar i skogarna. Tänk vad blåbär kan ställa till med *ler*.

Imorgon så funderar jag på att ta med mej sonen och åka till Nossebro marknad. Inget bestämt, men det är något att se fram emot.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0