Helgen.

Helgen gick i tävlandets tecken.
Bozz lyckades med en 4-plats och en 6-plats. Det roligaste var att Kent och Grålle vann på söndagen! Massa grattis!!!!!!!

Fluginvasionen är total. Det är flugor överallt och det går inte att stå eller sitta still. Jag blir GALEN! Avskyr flugor.

Annars så går jag här hemma och väntar på väderomslag. Väntar på regnet ...

Jag borde röja huset. Det ser ut som ett bombnedslag. Varenda rum ...
Men jag tänkte att om det nu blir dåligt väder så har jag ju massor av tid att röja då?

Hjalmar är på dagis. Han ville inte åka dit. Men jag vet att om jag inte kör dit honom så kommer han att få ruskigt tråkigt och börja att bråka med oss senare på em. Fasen just nu är lite stönig.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0